این کارت‌های بازرگانی از چرخه تجارت حذف می‌شوند

این کارت‌های بازرگانی از چرخه تجارت حذف می‌شوند
Rate this post

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام رسمی سازمان توسعه تجارت؛ از روز یکشنبه ۹ آذر ۱۴۰۴، کارت‌های بازرگانی فاقد رتبه‌بندی دیگر امکان صادرات کالا نخواهند داشت.

سازمان توسعه تجارت اعلام کرده است که مهلت یک‌هفته‌ای صادرکنندگان برای تکمیل فرآیند رتبه‌بندی امروز به پایان می‌رسد و از فردا صادرات تنها با کارت‌های دارای رتبه معتبر انجام می‌شود.

این تصمیم با هدف ساماندهی فرآیند‌های صادراتی و جلوگیری از مشکلات گمرکی صادر شده است.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *