چرا سود اقتصاد در اختیار شرکتهای بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاههای کوچک
Rate this post
اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاههای کوچک و متوسط به دوش میکشند؟
عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهشهای اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.
مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.
مطالب مرتبط فناوری
آخرین مقالات هوش مصنوعی
پربحثترین مقالات سلام سخت افزار
جدیدترین اخبار فناوری