تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم

تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم
Rate this post

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد.

وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت: بله، او را می‌شناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. می‌دانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را به‌خوبی می‌شناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *